HTML

Magyar Underground

A blog a magyar underground zene népszerűsítése érdekében jött létre! Az oldalon találhattok interjúkat és a facebookon tudtok követni minket naprakész infókkal a hazai UG-ről.

Kövess FACEN IS!

Friss topikok

2012.08.24. 21:17 HUndergroundstaff

Interjú alany: Deck

Csummi Deck!

1. Kezdetek... Nálad mikor volt ez, mi motivált elsősorban hogy mikrofont fogj?

Deck:
nem motivált semmi:D kölykök voltunk még, elkezdtünk baromkodni, nem gondoltam komolyan az egészet..kb 6.os korom óta hallgatok reppet.. megpróbáltuk utánozni a nagyobbakat. későbbiekben akármi történt leírtam, megpróbáltam felreppezni, sokat freeztünk és végül megmaradt :D

487210_177717185694077_57747234_n.jpg
2. Láttunk már Téged ZŰRZAWAR tagként meg a DeckmegBéesben is ezekkel a krúkkal mi van, mit várhatunk a közeljövőben még így ZÜRZAWARosként és DeckmegBéesesként?

 

Deck:
hahaha:D hát igen ez egy nevetséges történet. nem akarok külön kitérni Snip( a másik zűrzawaros ) megbízhatóságára és viselkedésére.A történet az, hogy nemigazán maradt meg köztünk a spanság amióta elköltöztem Kazincbarcikáról.. nem igazán találkoztunk már, ezért úgy döntöttem hogy kiszálok a zűrzawarból. nem volt semmiféle harag, csak nem tudtam így közösen dolgozni a Danival.. de végül kiderült hogy ő aljas módon kibeszélt a hátammögött, így már egyáltalán nincs benne a baráti körünkben.. csak nevetünk rajta :D a deckmegbéesbe is volt egy kis kavarodás, de azt megtudtuk beszélni nincsen semmi gond, azért nincsenek mostanában közös cuccok mert elvagyok havazva, de ha minden jól megy, akkor szeptembertől elkezdjük veretni teljes mellbedobással.



3. Szóló... Van egy pár számod fenn a tubon, de albumot tervezel-e a közeljövőben?

Deck:
Egyenlőre szóló albumot nem tervezek, de BS-el fogunk dobni egy DeckmegBées lemezt

 


4. Azt már tudjuk hogy lesz klipp, de mikor számíthatunk rá,esetleg mikor lesz beharangozó trailer?

 

Deck:
Amint mondtam csak szeptembertől tudok ráfeküdni a reppre megint, ha minden jól megy, akkor még ezévben leforgatjuk


5. Kik azok a MAGYAR előadok akikkel szívesen hallanád magad egy trekkben?

Deck:
Fura,Szimat,Bom,Dipa,Essemm,Süti,Day.. remélem nem hagytam ki senkit:D


6. Milyen lemezeken leszel mostanság rajta,mint közreműködő,mint beater?

Deck:
Lesznek reppem a közelgő Nevenincs lemezen, Buck és Ron közös lemezén.. bítbe pedig a Bitpro lemezen és a Knozah B lemezen


7. Üzenet a kezdő májkfiókáknak?

Deck:
Ha szeretik csinálni, akkor csinálják. Más interjúkba is elmondtam, hogy engem csak az zavar, hogy a szarcuccokat felpakolják különböző videómegosztókra.. nemkellene minden zenét feltolni.. mert már több a gagyi MC mint a tehetséges


8. Valami üzenet az olvasóknak?

Deck:
Csak annyi, hogy aki eddig követett az remélem a továbbiakban is fog


9. Köszönetet kinek/kiknek mondanál?

Deck:
Az összes spanomnak aki mellettem van és támogat, az exeimnek hogy felbaszták az agyam, a csajoknak akikkel kavarok, hogy szintén felbasszák az agyam..Külön köszönetet mondanék Snapp spanomnak, a Nevenincses hülyegyerekenek, Bs-nek és akár mennyire haragszom rá Snipnek mert vele kezdtem el az egészet


10. Hol lehet megtalálni, honnan vehetnek bíteket tőled az emberkék?

Deck:
elértek facebookon: http://www.facebook.com/DECKOFFICIAL és itt igazából mindent megtudunk dumálni, akárki ír, mindig válaszolok rá


Köszi az interjút, sok szerencsét a jövőben és kövess minket a facebookon!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: interjú deck deckmegbées zűrzawar


A bejegyzés trackback címe:

https://hunderground.blog.hu/api/trackback/id/tr304730222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása