HTML

Magyar Underground

A blog a magyar underground zene népszerűsítése érdekében jött létre! Az oldalon találhattok interjúkat és a facebookon tudtok követni minket naprakész infókkal a hazai UG-ről.

Kövess FACEN IS!

Friss topikok

2012.10.13. 17:44 HUndergroundstaff

Scrap interjú!

Csummi Scrap!

alkaline.png

1. Kezdjük az elején, hogy ismerkedtél meg a reppel, és mi motivált hogy Te is belekezdj a szövegelésbe?

Scrap:
Üdv mindenkinek! Nos… Egészen kisgyerekkorom óta hallhattam ugye a különböző rappeket, rádióban, kazettán stb… Már akkor is fel-felfigyelgettem az ütemekre. 2003 volt az év, amikor egy számomra kedves ember bemutatta nekem elejétől végéig a Kultúrát. Mindent tudni akartam róla és amit csak lehetett el is sajátítottam. Egy darabig csak hallgattam, majd 2007-ben megírtam az első szöveget, ami természetesen egy próba, afféle nekifutás volt. Egyszerűen szar volt az életem, elég beteg is lettem emiatt és ki akartam törni, azt akartam, hogy mindenki lásson és halljon… Azóta eltelt egy-két év, alapokat csinálok, szövegelek és keverek/masterelek is.


2. Honnan jött a neved hogy Scrap?

Scrap:
Kérem szépen, voltam én minden, amit el tudsz képzelni. Shadow-tól kezdve a DRMP-n és Mad-en át a Squad-ig. Mindnek meg volt a maga oka, jelentése, ám nem találtam meg magam 100%-ban egyikben sem. Úgy gondoltam, mindig is kicsi voltam mások szemében, egy kis darabka, csak egy apró szelete a világnak. Innen ered a Scrap, tehát abszolút a jelentése miatt lettem ez. Megközelítőleg 13 éves korom óta viselem ezt a nevet. 2008-ban pedig AlkalineBeatz név alatt elkezdtem alapokat csinálni, tehát ha ezt a nevet látjátok, az is én vagyok! ☺

aaaaaa.JPG


3. Nem olyan régen tűntél fel facebookon, de már régebben is hallható voltál csapatban, mi is volt ez és mért oszlott fel?

Scrap:
Valóban, korábban egy Érdektelen Érdekek nevű csapatban kezdtem el ezt az egészet. Nagy története nincs, sajnos megromlottak a viszonyok csapaton belül és szép lassan elváltak útjaink, így ketten maradtunk Pcy-vel és megalkottuk a ma is élő Brotherhood (BHD) formációt.


4. BrOtHeRhOoD a duóban Pcy-vel , élő dolog még, ha igen mit várhatunk még tőletek a jövőben?

Scrap:
Mint azt említettem is: Él. Egy lemezen túl vagyunk, nem rég elkezdtünk rögzíteni egy új lemezt, ami valószínűleg lassan fog elkészülni, mivel néhány héttel ezelőtt Szegedre költöztem, Pcy pedig ott lakik, ahol én születtem, Bp-n… Szóval frankón messzire kerültünk egymástól, de azért csinálgatjuk, amikor van erőnk és időnk. Annyit még elmondhatok, hogy egyre erősebb dolgokat alkotunk.

5. Szóló... Ha jól tudom, és márpedig jól tudom még nincs kiadott lemezed, esetlegesen lehet-e róla infót kapni hogy lesz-e valami a későbbiekben?

Scrap:
Voltak tervek. Már 2009-ben is szerettem volna kiadni egy EP-t, amin megmutatom magam, de nem jött össze. 2010-ben ugyanez a lemez megint csak nem készült el. Hogy azonban a jövőről is tárgyaljunk, mindenképpen kiadásra kerül majd egy lemez, aminek stabilan állnak az alapjai. Annyit elárulhatok, hogy egy sok közreműködős dolog van tervben, részben, mert több olyan emberrel is szeretnék együtt dolgozni, akiket elismerek és tisztelek, mint előadó és mint ember. Természetesen ha lesz energiám írni, lesznek teljesen szóló zenék is rajta. A célom mégis, hogy egy bizonyos körön belül letisztuljon a hallgatott előadók listája és a sok YouTube szutyok feledésbe merüljön.


6. Egy régi vagy esetleg egy új trekkből nem tervezel/terveztek videóklippet csinálni?

Scrap:
Többször beszéltünk Pcy-vel egy klipp elkészítéséről, mindenképpen új zenéhez csinálunk klippet, ha csinálunk, mert legyen minden meglepetés, ne csak a képanyag. Nem igaz? Dehogynem… ☺ Pi-En tesómmal is tervezgettünk, de kurva zűrös mostanában mindannyiunk élete és folyton igyekszünk megoldani mindent, ami kicsit távol tart a zenétől.


7. Hallható leszel-e a jövőben valaki/valakik cuccain mint közreműködő, vagy esetleg a Te számodban egy más vendég?

Scrap:
Én szeretnék folyamatosan a feltörekvők legjobbjaival ricsajozni, amennyire van időm csinálom is. Indept (UtcaKultúra) lemezén ott leszek. Valószínűleg lesz BéZz (Effective) közreműködés, hívott még a SmilerZzz is, meg még hatszázötvenezren, de nem jut most több a fejembe :D Lesz, ami kimarad, mert kevés időm van, még a párommal sem tudok eleget foglalkozni mostanában (Pedig most is itt alszik egy méterre tőlem) :D


8. Kik azok az előadók ma itthon akikkel mindenképpen szívesen dolgoznál együtt rövidebb-hosszabb ideig?

Scrap:
Csak ismételni tudom magam, próbálom a legjavát kihalászni, nagy terveim vannak, ezekről egyenlőre nem mesélek még, de mindenképpen visszatérünk erre is. Nem nagyon tudok senkit kiemelni, mert vannak, akiket gyűlölök, akiket viszont szeretek és igazak, azokat egyformán szeretem.


9. Mi a célod a reppel, mi az amit mindenképp elszeretnél érni a magyar UG-ben, mi az álmod?

Scrap:
Sok mindenben gondolkodom. Szeretnék például komolyabbnál komolyabb alapokat csinálni, újabb, jobb technikákkal, valódi hangszerekkel dolgozni (és itt most nem a zenekaros fellépésekre gondolok)… Egy fellépés legyen eredeti, egy lemezjátszóval és egy májkkal! De a beat-nek legyen komoly hangzása!... Célom még ezen kívül, hogy elérjük azt a szintet, amikor a hallgatóság fele nem a napiszaros ringyó Zsolaxokon rágcsálódik, hanem odafigyeléssel követik azokat, akik komolyan gondolják és igazán sok munkát fektetnek a zenébe.


10. Sokszor ismételt kérdés, de Te mit mondanál a mai "fiatal" MC-knek?

Scrap:
Ne idegesíts tovább! :D Nézd! Gyerekek! Könyörögve kérlek titeket, minden második középiskolás osztálybeli srácokat, ne próbálkozzatok azért, hogy az a 20 másik, aki a padokban ül veletek, jó arcnak tartson titeket! Ha van alapod ahhoz, hogy csináld, van miért, van miről, van kinek, akkor minden további nélkül! (Kéne ebbe a magyar UG-be egy Taigetosz – komolyan mondom)


11. Az olvasóknak valami üzenet?

Scrap:
Kedves olvasó, aki a fentieket elolvasván még érez valami kis hajlandóságot tovább olvasni, higgyétek el, nem beszélek a levegőbe… (Na baszdmeg most hogyan húzzam ki magam a szarbó’??) :D Tehát mindenkit kérek szépen, hogy továbbra is tartson velem/velünk, mert kevés az őszinte, igaz Mc. Próbáljuk megmutatni ennek a korosztálynak, hogy nem a komolytalanság jellemez minket és tiszteljük meg azzal ezt a Kultúrát, hogy nem a napiszart böngésszük a szarnál szarabb reppekért, hanem figyelünk a jókra! Tudjuk már kiszelektálni a komoly dolgokat! Ha meg szórakozni akartok, nézzetek Family Guy-t! :D

12. Ki/kik azok akiknek köszönetet mondanál az eddigi sikerekért, eredményekért?

Scrap:
Most kurva szar érzés fogott el, de mindenképpen elmondom: Köszönöm az Érdektelen Érdekeknek, Pcy-nek és B-Cannek, hogy elindulhattam velük a „szakmában” és tényleg nagyon hálás vagyok! Köszönöm azoknak, akik ma velem tartanak és azoknak, akik holnap velem tartanak majd. Nem utolsó sorban – ezt nem gondolná – köszönöm Hajdu Máténak, hogy jó pár éve megmutatta ezt a stílust és megszerettette velem! Minden másképp alakult volna nélkülük.


13. Hol találhatunk meg téged, hova lehet fordulni kérdésekkel?

Scrap:
Engem?! A melóhelyen, kocsmában, vagy a studioban :D
A kérdéseket pedig nagyon sok szeretettel várom ide: http://www.facebook.com/scrapalkalinebeatzofficial

Hallgassatok minket, csatlakozzatok! Mindenkit várok sok szeretettel!
Éljen a magyar Underground! Béke!

Scrap [AlkalineBeatz]

Köszönöm az interjút Scrap! További sok sikert a pályán, kövess Te is minket facebookon naprakész friss infókkal!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hunderground.blog.hu/api/trackback/id/tr524846100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása