HTML

Magyar Underground

A blog a magyar underground zene népszerűsítése érdekében jött létre! Az oldalon találhattok interjúkat és a facebookon tudtok követni minket naprakész infókkal a hazai UG-ről.

Kövess FACEN IS!

Friss topikok

2012.09.09. 10:24 HUndergroundstaff

Antal interjú avagy nyomassad hogy I ♥ ANTAL

Üdvözlöm Antal Úr!

1. Te mikor írtad meg az első soraidat, és akkor épp mi motivált ?

Antal:
Én szerintem, ahogy emlékszem, úgy négy éve írhattam az első szövegem. Világ életemben magyar zenéket hallgattam,kezdve Ganxta Zolee-tól, Sub Bass (amit az unokatesóm mutattott meg nekem, nagy pacsi neki!) aztán jött Akkezdet és így tovább,sodródtam az árral.. És tudom hogy éssel nem kezdünk mondtatot, de leszarom! Édesapám is zenész, ő is írt / ír nótákat, persze más műfajba, úgyhogy a vér az megvan, ez így öröklődött. Nekem ez nagyon tetszet/tetszik én nem rajzolok, színészkedek, vagy csinálok bármit, engem ez fogott meg.


2. Day-el durva kombót alkottatok és még a mai napig így van várható lesz még közös munka korong formájában?

Antal:
Én Misinek hívom a Day-t, így fogom megemlíteni, mer nekem szabad.:DDDD ÖÖ igen durva a kombó szerintem is, nagyon nagyon sokat segített nekem, amiért én geci hálás vagyok, és ez nem nyalás..(vagy aki azt hiszi, az felállíthatja a faszom, de akkor ne hagyja félbe!!) Készülünk új cuccokkal, új albumokkal, klipekkel,videokkal, különlegességekkel, imádjuk a rajongóinkat! Lesz közös cumó mindenképp, csak türelem!

256018_153720181366795_3522135_oa.jpg

3. Jó pár zenében voltál közreműködő több előadóval is (Ki van a cerka, Így mulatunk, Gyónás, Tükör) kivel fogsz mostanság együtt dolgozni, rajta leszel valakinek a korongján?

Antal:
Igen, volt már pár hála a jó Istennek, jó mc-kkel. Nem szeretném elárulni kivel / kikkel fogunk közreműködni..Meglepi.

           

           


4. A Mi sztorink klipp után lesz-e még a korongról klipp vagy valamelyik közreműködésedből?

Antal:
Nem, csak is kizárólag, új zenéből szeretnénk. Semmi értelme egy sokat hallott zenéből videot csinálni, lehet jó, meg fasza, meg minden, de soha nem fog akkorát ütni, mint egy soha nem hallott zenéből. És, tudom hogy éssel nem kezdünk mondatot de baszok rá!:DDD Szeretünk újat hozni!

5. Eddig még nem nagyon voltál hallható szólóban, ennek mi az oka?

Antal:
Ennek az az oka, hogy én imádok a spanjaimmal rappelni, mi ugyan abba vagyunk, és szerintem ha van egy téma, ami mind a kettőnk/hármónk/nyolcónk érzéseit kiadja, akkor abból felesleges szóló számokat csinálgatni. Persze nekem is van egy pár szóló az ILA albumon, meg nagyon sok régi, meg lesznek újak is. Eddig ez így jött össze, én nem bánom egyáltalán, mer akikkel csináltam / csinálom a dolgaim, azok a lejobb barátaim! És, tudom hogy éssel nem kezdünk mondatod, de szopjon le aki ezt kitalálta! ÉS, NAGY PACSI NEKIK!

6. Day elött volt-e valami féle krúd, vagy másnéven tevénykenykedtél még annó??

Antal:
Nem volt semmi féle krúm. Tevénykedtem persze, gyakoroltam geci sokat, mint ahogy azt a sok kis csiribiri fasznak kéne,aki az első számát amit felvett, kirakja a kurva youtubra, és azt hiszi, hogy ő a rapsztár! Na sztem ez cink.

7. Mit gondolsz a MAGYAR UG zenéről, kik azok akikre felnélzel itthon és dolgoznál velük együtt??

Antal:
Sok kedvencem van. Hála az égnek az egyikkel van egy albumom is, és többel közös zeném, és többel lesz is, remélem! Nem fogok neveket mondani. Szerintem a magyar underground zene egyre több mindenkit fog meg, és ez kurva jó. Legalább van kinek csinálnia az embernek, és nem csak magának! Amúgy meg faszom se tudja...

8. Mi az ami kéne itthon még az UG-be szerinted, mi az ami viszont nagyon nem?

Antal:
Sztem az undreground az underground! Akkor ne abba legyünk már, hogy mikor adja már le a klippet a szaros viva tévé, mer szerintem ez tré , szar , gagyi! Elvből, nincs is Viva tévém bazhdmeg! Na ez nem kell, aki csak a pénzér kezdi elhagyja abba MOST szerintem! Az UG-be nem kell semmi! Ez van magától, aki kamázza kamázza, aki nem az meg annyi, ő nem kamázza..

9. Üzensz valamit a leendő májkbuziknak :D, akik még csak most fogják kezdeni?

Antal:
Igen : csak is szívből csináljátok, ne azért mer ez divat, vagy mer a spanod ezt csinálja! Legyél Te Te, legyen önkritikád, legyél magabiztos, legyél laza, és tesó!...add ki amit érzel!

465956_283706455034833_1211655620_oa.jpg

10. Üzenet az olvasóknak?

Antal:
Köszi, aki kibírta ezt a nagy megfejtést! Nagy pacsi mindenkinek! Gyertek a fellépésekre, ha közel laktok, vagy ha messze is, ha úgyvan!

11. Kinek/kiknek tudnál köszönetet mondani az eddigi sikerekért?

Antal:
:DDDD ez most komoy?:D Mindenkinek aki támogatott!;)

12. Hol lehet téged megtalálni, hova küldhetik a kezdők a cuccaikat meghallgatásra?

Antal:
facebook!

Köszi az interjút,nyomjad tovább az I ANTAL-t, és persze kövess minket és az oldalt facebookon..

 

Szólj hozzá!

Címkék: tükör gyónás mima hajduböszörmény DAY I ♥ ANTAL ANTAL zorrkó essemm így mulatunk ki van a cerka


A bejegyzés trackback címe:

https://hunderground.blog.hu/api/trackback/id/tr384764108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása